Toelichting contact

Lees hier alles over de contactmogelijkheden en reactietermijnen van Intermont.

Hoe is Intermont te bereiken?

U kunt ons op verschillende manieren bereiken. U vindt u onze contactgegevens in het menu en in de footer of als u uw gegevens via het contactformulier achterlaat. We nemen dan graag contact met u op. Onze kantooruren zijn van 08:30u in de ochtend tot 17:00u in de middag. Buiten kantooruren helpt onze telefonische antwoordservice u verder. Uitsluitend de gebruikelijke telefoonkosten van uw eigen abonnement zijn van toepassing. U kunt ervoor kiezen teruggebeld te worden. Eén van onze medewerkers neemt dan contact met u op. Buiten openingstijden is het alleen mogelijk om een belafspraak in te plannen voor de volgende werkdag.

Hoe snel reageren wij?

Wij hanteren de volgende 1e reactietermijnen:

Actie Termijn
Vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen 10 werkdagen
Bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd 10 werkdagen
Doorvoeren van wijzigingen na uw opdracht voor lopende verzekeringen 10 werkdagen
Versturen van een royementsverzoek 10 werkdagen
Ontvangstbevestiging na melden schade 5 werkdagen
Verrichte betaling na vaststelling van de schade 5 werkdagen
Ontvangstbevestiging na melden klacht 5 werkdagen

Indien wij deze reactietermijnen niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.