Toelichting contact

Lees hier alles over de contactmogelijkheden en reactietermijnen van Intermont.

Hoe is Intermont te bereiken?

U kunt ons op verschillende manieren bereiken. U vindt u onze contactgegevens in het menu en in de footer of als u uw gegevens via het contactformulier achterlaat. We nemen dan graag contact met u op. Onze kantooruren zijn van half negen in de ochtend tot vijf uur in de middag. Buiten kantooruren helpt onze telefonische antwoordservice u verder. U kunt ervoor kiezen teruggebeld te worden. Eén van onze medewerkers neemt dan contact met u op. Buiten openingstijden is het alleen mogelijk om een belafspraak in te plannen voor de volgende werkdag.

Hoe snel reageren wij?

Als u ons belt, staan we u zo snel mogelijk te woord. U krijgt in eerste instantie onze telefoniste aan de lijn. Zij zorgt er voor dat u een medewerker te spreken krijgt met alle benodigde kennis. U heeft in ruim 99% van de gevallen binnen 30 seconden iemand aan de lijn. Wij garanderen u in ieder geval dat u nooit langer dan 1 minuut hoeft te wachten voordat u een medewerker aan de lijn krijgt. U kunt ook een terugbelafspraak maken op een voor u passend tijdstip.
Uw vraag per mail of brief verwerken wij binnen maximaal 3 werkdagen. Bekijk hier het overzicht van al onze reactietermijnen.
Deelproces Inkomen collectief Verzekering Schadeverzekering 
Hoofdproces
Informatie over bestaande en nieuwe verzekeringen Beantwoorden van vragen en informatieverzoeken 10 dagen 10 dagen
Acceptatie van nieuwe verzekeringen en wijzigen Uitbrengen van offertes 10 dagen 10 dagen
van bestaande verzekeringen Acceptatie en opmaak nieuwe verzekeringen 10 dagen 10 dagen
Verwerken van wijzigingen van bestaande verzekeringen 10 dagen 10 dagen
Verzoek tot beëindiging verzekering 10 dagen 10 dagen
Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen Verwerken van schadeclaims en uitbetalingsverzoeken 10 dagen 10 dagen
Klachtenbehandeling Klachtenbehandeling 10 dagen 10 dagen