Manager Employee Benefits

Intermont is op zoek naar een Manager Employee Benefits.

Heb jij ervaring met Employee Benefits en wil jij binnen het volmachtbedrijf Intermont de portefeuille uitbouwen en de bijbehorende processen optimaliseren? Ben jij een manager die graag meewerkt, maar ook het team naar een hoger niveau kan tillen? Lees dan snel verder!

Alkmaar | 32-40 uur

De functie

Als Manager Employee Benefits ben jij verantwoordelijk voor het team en de werkzaamheden die binnen de afdeling worden uitgevoerd. Je bent bekend met het proces van offerteaanvraag naar polisopmaak en uiteindelijk tot de schade-uitkering. Je schakelt met de bestaande risicodragers over de portefeuille en de resultaten hiervan, maar weet in de toekomst ook nieuwe risicodragers aan je te binden of de mogelijkheden bij de bestaande risicodragers uit te bouwen. Jij begrijpt als geen ander de uitdagingen om enerzijds aan het commercieel belang van makelaars te voldoen en anderzijds een stabiele en succesvolle portefeuille na te streven. Je krijgt veel vrijheid om de afdeling vorm te geven.

Jouw werkzaamheden

Jouw werkzaamheden als Manager Employee Benefits zijn:

  • Leiding geven aan- en toezicht houden op de afdeling (3 personen);
  • Verantwoordelijk voor de persoonlijke ontwikkeling en groei van de medewerkers van de afdeling;
  • Bespreken van individuele doelstellingen en ontwikkelingen en het voeren van de jaarlijkse beoordelingsgesprekken;
  • Contacten aangaan en onderhouden met nieuwe en bestaande risicodragers over de producten, de portefeuille en de resultaten;
  • Proactieve bijdrage aan het verbeteren van werkprocessen (inclusief ICT component);
  • Aanspreekpunt voor samenwerkende partners, zoals makelaars en dienstverleners.

Jouw profiel

Binnen Intermont zijn wij voor ons team Employee Benefits op zoek naar een Manager. Een Manager die graag ‘met de voeten in de klei’ staat, de collega’s helpt met de ontwikkeling van hun individuele behoeftes en het team laat groeien in kennis. Als collega ben jij integer en je bewust van de organisatie en omgeving waarin je werkt. Je legt snel en makkelijk contact, zowel intern als extern en voelt je verantwoordelijk voor de mensen en de processen.

Wat verwachten wij van jou

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • In het bezit van Wft Basis en Wft Inkomen (PE en PA up-to-date);
  • In het bezit van het Assurantie diploma, aangevuld met relevante opleidingen;
  • Leidinggevende ervaring is een pré;
  • Goede kennis van de sociale zekerheid en de actualiteiten;
  • Ruime ervaring binnen de verzekeringswereld.

Wat kun je van ons verwachten?

Intermont is het volmachtbedrijf behorende tot Raetsheren van Orden Groep. Raetsheren van Orden Groep behoort tot de top van assurantiemakelaars in Nederland en is partner in het Acrisure netwerk, een toonaangevend netwerk van wereldwijd acterende makelaars. Wij onderscheiden ons als volmachtkantoor doordat wij duidelijke keuzes maken voor klantsegmenten, zowel binnen het publieke domein als de zakelijke markt. Daarnaast hebben wij uitstekende relaties met verzekeraars opgebouwd, waardoor onze verzekerden profiteren van hoogwaardige verzekeringsoplossingen. Binnen Intermont bieden wij onze medewerkers een uitstekende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast vinden wij ontwikkeling belangrijk. We nemen jouw ambities serieus en denken actief met je mee over jouw toekomst binnen onze organisatie.

Interesse?

Ben jij de nieuwe collega die wij zoeken? Solliciteer dan via solliciteren@raetsheren.nl met jouw cv
en korte motivatie. Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Neem contact op met de Afdeling HR via 072-
5414151.

Indien je solliciteert op deze functie gaan wij ervan uit dat je toestemt met een integriteitsonderzoek. Deze
screening is bedoeld om de integriteit van onze medewerkers te waarborgen.